دانش آیورودا (علم زندگی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

 

rules - قوانین و مقررات سایت

قوانین و مقررات سایت دانش آیورودا

 

 

 هر اجتماع نیازمند وجود قوانین و مقررات مدون ومشخصی می باشد که براساس آن حدود و ثغور مسئولیت ها و اختیارات اشخاص حاضر در آن جامعه باید تعیین گردد. این قوانین باعث می شود تا در هنگام بروز هرگونه اختلاف با رجوع به آن حوزه تخلفات احتمالی و مسئولیت افراد مشخص گردد. جوامع مجازی اعم از وب سایت ها و شبکه های اجتماعی و … نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. قواعد و قوانین زیر نیز مربوط به شرایط عضویت و بهره برداری از سایت دانش آیورودا می باشد که عضویت در این سایت به معنی اطلاع کامل از متن و شرایط آن می باشد. این قوانین در قالب توافقنامه زیر ارائه گردیده است:

عضویت در سایت دانش آیورودا تابع شرایط خاص نمی باشد ولیکن از آنجائیکه مدیریت سایت دانش آیورودا تمامی تلاش خود را جهت فراهم سازی محیطی سالم، پر نشاط و پرمحتوا جهت ارتقاء خلاقیت فردی و اجتماعی و آموزش اعضای خود در مسیر آموختن روشهای طبیعی سالم زیستی و حفظ سلامتی جسمی و ذهنی نموده ، پایبندی به این آرمان را شرط عضویت خود در سایت قرار داده است و از داوطلبان عضویت انتظار دارد تا در صورت قبول این اصول به عضویت سایت درآیند.

اطلاعات خصوصی

اطلاعات خصوصی افراد نزد سایت دانش آیورودا محفوظ می باشد. اطلاعات شما در اختیار هیچ شخص یا سازمانی قرار نخواهد گرفت.

شرایط استفاده

اعضاء مجاز به انتشار اطلاعات محرمانه مملکتی، اطلاعات محرمانه اشخاص ثالث، مطالب نفرت آمیز، ….، غیر اخلاقی و غیر قانونی در نگارش های خود نمی باشند.

سایت دانش آیورودا خود را مجــاز بــه کنتــرل مطالبی که در برروی سایت قرار می گیرد می داند ولی خود را ملزم به این امر نمی داند. مسئولیت کامل مطالب قرار داده شده بر عهده صاحب آن نگارش (عضو مربوطه) خواهد بود.

سایت دانش آیورودا می تواند هر قسمتی از این توافقنامه را در هر موقع تغییر دهد. متن توافقنامه همواره برروی سایت قابل ملاحظه بوده و در صورتی که در هر زمان با این قرارداد مخالفت داشته باشید می توانید از عضویت این سایت انصراف دهید.

در صورتیکه کلمه عبور خود را فراموش نمودید با استفاده از لینک “فراموشی کلمه عبور” می توانید آنرا دریافت کنید.

در صورتیکه از مقررات سایت و مقررات جمهوری اسلامی ایران تخطی نمائید، مسئولین سایت می توانند بدون اخطار قبلی حساب کاربری شما را مسدود و عضویت شما را به حالت تعلیق در آورند.

مالکیت معنوی:

استفاده از مطالب قرار گرفته برروی سایت در جای دیگر مجاز نمی باشد. بخصوص اطلاعات شخصی افراد، عکس ها و مطالب مربوط به آنها.

کلیه محتویات نرم افزاری و ابداعات و طرحهای سایت دانش آیورودا متعلق به این سایت بوده و کلیه حقوق آنها نیز متعلق به این سایت است و هرگونه کپی برداری و استفاده غیرقانونی از آنها به هر شکل و در هر کجا ، پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت و با متخلفین برخورد قانونی می شود

سایت دانش آیورودا مجاز است به هر نحوی که بخواهد از مطالب قرار گرفته که قانوناً متعلق به شخص یا نشریه یا سازمان دیگری نباشد، استفاده نماید. (بعنوان مثال آنها را بصورت برگزیده در قسمت دیگری از سایت نمایش دهد).

کاربران مجاز به انتشار هیچ مفهوم و محتوایی که به حقوق انحصاری و تجاری افراد و حق چاپ و نشر (Copy Right) و سایر حقوق دیگران تجاوز نمایند، نمی باشند.

نظر به قانون حقوق مولفین و مصنفین عرضه غیر قانونی محصولات فرهنگی از جمله دانلود نمودن آموزش های صوتی و تصویری بدون مجوز ناشر در سایت های دیگر و یا کپی برداری و انتشار آنها به هر شکل ممنوع می باشد و با متخلفین برخورد قانونی می شود

فرایند خرید و یا دریافت خدمات از سایت دانش آیورودا توسط کاربر به این شرح است:

گام اول: بازدید از کالاها و خدمات ارائه شده در سایت

گام دوم: پرداخت مبلغ معین ( یا اعمال کوپن تخفیف ) به ‌صورت آنلاین توسط خریدار

گام سوم: ارسال رسید و فاکتور کالا و خدمات خریداری شده در قالب ایمیل و یا به‌ صورت پیامک به آدرس پست الکترونیک و یا شماره تلفن همراه کاربر توسط سایت

گام چهارم: ارائه خدمات یا ارسال کالا توسط سایت با پیک یا پست در زمان مقرر شده از طرف سایت

تبصره ۱
چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، سایت دانش آیورودا حق دارد سفارش را باطل کند.

تبصره ۲
حق امتیاز کلیه خدمات و کالاهای این سایت برای تهیه کننده اثر محفوظ بوده و هرگونه کپی‌برداری یا استفاده از بخش یا کل مطالب کالاها غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

 

 

تذکرات مهم:

بکار بردن کلمات و یا تصاویر خلاف شئونات اخلاقی و مذهبی ممنوع می باشد.

مطالب مستهجن، افترا آمیز، دشنام و خارج از اخلاق یا بی حرمتی به مقدسات فرهنگی و مذهبی در هیچ یک ازمطالب,نظرات و خبر خوان ها مجاز نمی باشد.

بیان لطیفه هائی که منجر به اهانت به هم وطنان و یا اقشار خاص گردد و خلاف شئونات اخلاقی باشد مجاز نمی باشد.

پیشنهاد و یا تشویق به هر نوع فعالیت غیر قانونی مجاز نمی باشد.

قراردادن لینک به سایتهای غیر قانونی و غیر اخلاقی و مبتذل و همچنین سایتهائی که به اشکال مختلف روابط و رفتارهای فرهنگی و اخلاقی و عرفی و قانونی جامعه را پایمال نماید مجاز نمی باشد.

جعل هویت اشخاص حقیقی و یا حقوقی اعم از شرکتها، نهادها و سازمانها و نسبت دادن بیانات و سخنان دروغین به ایشان مجاز نمی باشد.

قوانین و مقررات سایت سایت دانش آیورودا طبق توافقنامه بالا اعلام گردید و پیشاپیش از همکاری تمام اعضای عزیز نهایت قدردانی را داریم .

دوره آموزشی سلامتی به روش آیورودا


dosha test ayurveda - تست تعیین مزاج در آیورودا


chakra test banner تست چاکراها و چرخه های انرژی

خبرنامه

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید تا از آخرین اخبار سایت دانش آیورودا مطلع شوید .

تماس با ما

اطلاعات تماس سایت دانش آیورودا

  • شماره تماس : 09136018307
  • لینک اینستاگرام دانش آیورودا:https://www.instagram.com/Ayurveda_ir

شما اینجا هستید: خانه خبرها اخبار سایت قوانین و مقررات سایت