دانش آیورودا (علم زندگی)

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

لمس انگشتان چگونه شما را سالم تر می سازد

لمس انگشتان چگونه شما را سالم تر می سازد

کدام انگشت را باید بگیرید

۱. شست

گرفتن شصت ما را قادر می‌سازد بی‌ خیال گذشته شویم و کمک‌مان می‌کند استرس و نگرانی‌های‌ مان را از بین ببریم. ما می‌توانیم آرام شویم، عزت‌ نفس‌ مان را بهبود ببخشیم، و اطمینان بیابیم خواب راحتی خواهیم‌داشت. هم‌چنین این کار می‌تواند سطح انرژی‌ مان را بهبود ببخشد.

 شصت با طحال و معده‌مان در ارتباط است. در نتیجه، این انگشت اطمینان می‌دهد میزان گلبول‌های سفید و قرمز خون‌مان بالا است و معده‌مان غذا را سریع‌تر هضم می‌کند.

۲. انگشت اشاره

در حالی که شصت ما را آرام می‌کند، انگشت اشاره به ما نشاط می‌بخشد و برای غلبه بر ترس‌ها و کوشش برای فردایی بهتر به ما اراده می‌دهد. اکنون با بهبود یافتن اراده‌مان برای مبارزه با ضعف‌ها و نیز اعتیادهای‌مان قدرت درونی داریم، تا بتوانیم برای عالی بودن بکوشیم.

 انگشت اشاره با کلیه و مثانه در ارتباط است، که به جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه کمک می‌کند و میزان آب و شیمی بدن را متعادل می‌کند.

۳. انگشت میانی

 همان‌طور که در بالا اشاره شد، انگشت میانی با خشم مرتبط است، اما خشم هم یک حالت جسمانی است. اگر شما استرس شدید دارید و به خاطر بازپرداخت وام‌ها یا دیگر مسائل پولی خشمگین هستید، بیش‌تر احتمال دارد سردرد داشته‌باشید، چون خون به سرتان گردش می‌یابد. این یعنی شما برای باقی بدن‌تان خون کم‌تری دارید، که واکنش‌تان را به جراحات بدتر می‌کند و شما را خسته می‌کند.

 با هدایت کردن انرژی به انگشت میانی‌تان، می‌توانید این اثرات را خنثی کنید. از این گذشته، انگشت میانی با کبد و کیسه صفرا در ارتباط است. با بهبود این اندام‌ها، می‌توانید اطمینان بیابید که جریان انرژی‌تان برای این‌که شما را پرانرژی نگه‌دارد، به اندازه‌ی کافی قوی است.

۴. انگشت حلقه

انگشت حلقه به چند طریق شبیه شصت‌تان است. این انگشت با ناراحتی و نگرش‌های منفی ارتباط دارد که انرژی‌تان را تحلیل می‌برد.

اما انگشت حلقه با ریه‌ها هم در ارتباط است، و اطمینان می‌دهد تنفس عمیق‌تر و
آسان‌ تری خواهید داشت . در نتیجه، هدایت کردن انرژی به انگشت حلقه ‌تان عضلات و دستگاه عصبی‌تان را بهبود می‌بخشد. با استرس کم‌ ترو انرژی بیش‌ تر، می‌توانید سبک‌ زندگی‌ تان را برای بهتر شدن تغییر دهید.


۵. انگشت کوچک

انگشت کوچک به قلب، و از این رو به خون‌ تان می‌پردازد. و از آن‌ جا که جریان خون مناسب برای حفظ عملکرد سایر اندام ‌ها ضروری است، این انگشت تا حدودی از همه‌ی انگشت‌ ها مهم ‌تر است.

بهبود جریان خون باعث بهبود مغز می‌شود، که این‌ گونه توانایی فکر کردن و تمرکز بر موضوعات مهم را در شما بهبود می‌بخشد.

۶. کف دست

استرس فقط به این دلیل که به ما آسیب می‌زند بد نیست، بلکه بد است چون می‌تواند به روابط‌مان با عزیزان ‌مان صدمه بزند. هدایت کردن انرژی به کف دست‌ تان کمک‌ تان خواهد كرد با آدم‌ های مهم زندگی‌ تان بهتر رابطه برقرار کنید، به شما قدرت مثبت‌ اندیشی اعطا می‌کند، و اطمینان می‌دهد زندگی‌ تان منظم‌ تر خواهدشد.

 کف دست با دیافراگم و ناف در ارتباط است.

اگر وقت و انرژی دارید، باید گرفتن همه‌ی انگشتان را امتحان کنید، در هر زمان یکی از انگشت‌ ها، تا سلامت‌ تان را به‌ طور کلی بهبود ببخشید. خوشبختانه، شیوه‌ی باستانی جین شین جیتسو برای این طراحی شده‌است که همه بتوانند به سرعت و به آسانی سلامت کلی جسمانی و روانی‌ شان را بهبود ببخشند.

 

{jcomments on}

دوره آموزشی سلامتی به روش آیورودا


dosha test ayurveda - تست تعیین مزاج در آیورودا


chakra test banner تست چاکراها و چرخه های انرژی

خبرنامه

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید تا از آخرین اخبار سایت دانش آیورودا مطلع شوید .

تماس با ما

اطلاعات تماس سایت دانش آیورودا

  • شماره تماس : 09136018307
  • لینک اینستاگرام دانش آیورودا:https://www.instagram.com/Ayurveda_ir

شما اینجا هستید: خانه خبرها وبلاگ لمس انگشتان چگونه شما را سالم تر می سازد